ورزش

لطف نساجی به تیم ملی؛ خیال امیر قلعه نویی راحت شد

لطف نساجی به تیم ملی؛ خیال امیر قلعه نویی راحت شد

به گزارش خبرورزشی، تیم ملی فوتبال ایران در حالی پانزدهم شهریور ماه در فولادشهر اصفهان از تیم ملی قرقیزستان پذیرایی می کند که شاگردان امیر قلعه نویی هفته آینده، بیستم شهریور در امارات باید به مصاف تیم ملی این کشور بروند.

بی شک بازی با امارات، بازی اصلی تیم ملی در این فیفا دی است و امیر قلعه نویی دوست دارد ملی پوشان را با بهترین شرایط بدنی و روحی و فنی به مصاف حریف بفرستد. ایران بعد از پذیرایی از قرقیزستان در اولین بازی از مرحله آخر انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، باید خود را به امارات برساند.

در این شرایط برای قلعه نویی خیلی مهم بود که شاگردانش دچار خستگی نشوند. وقتی به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی بازی ایران و قرقیزستان به شهرستان رفت، دغدغه امیر این بود که تیم ملی باید بعد از بازی با قرقیزستان به تهران برگردد و مجددا راهی دبی شود و از آنجا با اتوبوس به شهر العین محل برگزاری بازی ایران و امارات برود و این برنامه فشرده، ملی پوشان را فرسوده کند. این دغدغه را رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی و مالک خط هوایی وارش برطرف کرد. مالک نساجی که پیش از این نیز بارها در زمینه پرواز به داد فدراسیون فوتبال رسیده، یک هواپیما در اختیار تیم ملی گذاشته تا ملی پوشان را از اصفهان مستقیم به امارات ببرد.

به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال، تیم ملی با همکاری مالک باشگاه نساجی، بعد از بازی روز پنجشنبه پانزدهم شهریور مقابل قرقیزستان در فولادشهر، در اصفهان می ماند و تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کند و روز شنبه هفدهم شهریور ماه مستقیم با پرواز چارتری که رضا حدادیان مالک نساجی در اختیار ملی پوشان گذاشته، از اصفهان به شهر العین در امارات متحده عربی پرواز می کند.

شاگردان امیر قلعه نویی روز سه شنبه بیستم شهریور ماه در امارات به مصاف تیم ملی این کشور می روند.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا